Tässä on vähän Englantia osiosta.

Englantia sinun täytyy osata, jos haluat kääntää sen koko tekstin Suomeksi!Me osaamme ihan todella hyvin Englantia, paitsi Anni ei vielä hyvin.

Tässä on sen tekstin käännös:

Tässä osiossa ei ole Suomea!

Hei!

Tässä on Englantin ikioma osio. Tässä osiossa ei ole Suomea!!!Jos et osaa Englantia, opettele Englantia.

Tässä pieni tarina:

Mary: Hei! Olen Mary! Mistä maasta olet kotoisin? Minä Englantista!!!

Jane: Hei! Minä Englantista myös!!

Mary: Joo! Mikä on sinun nimi? Minun Mary.

Jane: Joo! Minun Jane.

Mary: Minulla on sisko ja veli. Hänen(tytön) nimensä on Kate ja hänen (Pojan) nimi on Mike.

Jane: Minulla on kaksi siskoa.

Mary: Minulla on koira. Hän (tytön) on pitkä ja ihana.

Jane: Joo. Minulla on kissa. Hän on lyhyt ja kaunis.

Mary: Joo.

Jane: Minä käyn koulua.

Mary: Minä myös!!

Jane: Kuinka monta kynää?

Mary: Kolmekymmentä.

Jane: Vau! Minulla vain kymmenen.

Mary: Ok! Äitini ostaa kyniä!!!

Jane: Ok. Minun ei.

Mary: Minun pitää mennä uimaan! Minä harrastan uintia! Nähdään pian!!

Jane: Kyllä! Hei hei!

Mary: Hei hei!